Nekrofili

Jag måste göra en liten komplettering till min strumpteori. Det är så svårt att komma på precis allting samtidigt som man skriver. Orangea strumpor är mentalt sjuka, dom har varierande kön och varierande sexuella preferenser. Turkosa strumpor är new agera, även deras kön och sexuella preferenser är varierande. Dom pratar mestadels om andar, auror, kristaller, healing, drömtydning, utomjordingar, tidigare liv och telekinesi (dom är säkert väldigt intressanta att prata med fast rätt så flummiga tyvärr). Manhaftiga lesbianer har samma grundfärger som män och tjejiga lesbianer har samma grundfärger som kvinnor. Ni kanske måste läsa mitt tidigare inlägg för att fatta någonting om ni inte redan har gjort det.
 
Jag har varit hemma idag, har känt mig rätt så krasslig hela helgen. Efter att jag och Siri var på hundkursen igår frös jag hela kvällen och fick feber. Ska försöka ta mig till jobbet i morgon. Siri var jätteduktig trots att det var hennes allra första kurs. Jag försökte inte imponera på folk och göra detsamma som hundarna gjorde (jag skulle ju varit duktigare än hundarna) utan jag nöjde mig med att vara stolt över Siri som var superduktig :) Tränaren som är en kollega till mig var också toppenbra som hundtränare!
 
När jag låg i sängen och var febrig idag började jag fundera på varför det finns nekrofiler i världen. Det känns verkligen skitäckligt, jag brukar inte vara särskilt dömande men detta känns ju totally disgusting. Hoppas att dom inte är särskilt många till antalet här i världen. Dom måste ha någon ovanlig ärftlig genetisk störning, det är väl den enda möjliga förklaringen. Jag har även läst någonstans att dom allra värsta psykopaterna och massmördarna brukar vara vithuade män, inte män av något annat ras eller kvinnor. Något skumt genetiskt där med antagligen.
 
Idag kom jag på en mer pragmatisk förklaring till varför det överhuvudtaget finns nekrofiler. Dom är fruktansvärt fula och motbjudande till utseendet och dessutom är dom svaga, magra och klent byggda. Dom är nästan alltid män (jag har i alla fall aldrig hört talas om kvinnliga nerkrofiler - jo förresten, en gång, hon som samlade på människoben inne i sin lägenhet i Göteborg om jag kommer ihåg rätt). Eftersom ingen gillar dom fula stackars satan så kan dom aldrig hitta en flickvän (eller en pojkvän i vissa fall). Dom börjar spana efter 90-åriga tanter med rullatorer och 15-åriga tunt byggda tonårstjejer som promenerar med sina hundar inne i parkerna på kvällarna (lätta offer helt enkelt, tror dom i alla fall i början). När dom försöker våldta tjejerna och tanterna så lyckas dom aldrig, det räcker med att en tant puttar på dom lite med sitt käpp och dom bara ligger där i en hög eftersom dom är så svaga.
 
Dom ger helt upp tankarna på att våldta levande människor och skickar en arbetsansökan till bårhuset i stället. Om dom inte skriver att dom är särskilt intresserade av döda människokroppar så får dom kanske jobbet (vem fan vill jobba på bårhuset?).
 
Jag skulle bli skitförbannad om jag såg att något äckel håller på att våldta min nyligen döda kropp inne i bårhuset där jag skulle betrakta det hela som en ande. Jag skulle hämnas och förorsaka poltergeist inne i hans hem ända tills han dog en dag. När han till slut dog så skulle han inte få något trevligt välkomnande in i andevärlden för att jag skulle vänta på honom där bitter och hämndlysten. Eller är det kanske så att man som ande känner den universella kärleken mot allt och alla och är väldigt förlåtande mot alla som skadat eller sårat en under livet? Jag kanske skulle i stället säga "Välkommen till andevärlden lille gubben! Hur många döda kroppar hann du våldta under ditt liv?".
 
Hehehe! Sjukt humor igen. Ska försöka skriva något vettigare nästa gång ;)

Kommentera inlägget här :