Koprofobi

Jag hörde nyligen någonting väldigt intressant, nämligen att det är allra vanligast att bajsa klockan 08:30 på morgonen. Har dock inte hittat något "bevismaterial" på internet så jag vet inte om detta är sant. Ni kan gärna skicka kommentarer om ni hittar "sanningen" någonstans! Bajstidpunkten måste förstås ändras om man åker till en annan tidszon, den kan också ändras om man ändrar på sina ätvanor. Jag själv äter så oregelbundet så jag har inga bestämda bajstidpunkter överhuvudtaget.
 
Jag kanske ska börja med statistiska undersökningar på jobbet, sitter nämligen ganska nära toaletterna. Jag kan börja bokföra vilka tidpunkter mina kollegor går in i toan och hur länge dom stannar där inne. Man kan avgöra om kollegan bara kissat utifrån hur länge personen stannar inne på toan. När det gäller tjejer kan bedömningen bli lite svårare. Om dom har mens så kan det ta förhållandevis längre tid på toan även om man bara kissar. Det kan ju även finnas kvinnor som sminkar sig inne på toan men det kan man bedöma utifrån om dom bär med sig smink eller inte. Det kan förstås även finnas bögiga killar som sminkar sig inne på toan hmmm... På min arbetsplats finns det lyckligtvis inga så pass perverterade personer att dom skulle masturbera inne på toan, så jag behöver som tur är inte ta hänsyn till denna ibland förekommande variabel. Om bedömningen blir alltför svår kan man faktiskt gå in på toan och känna hur det doftar där inne efter kollegans besök Jag har själv väldigt utvecklat doft sinne och mår lätt jätteilla när jag känner otäcka äckliga dofter, så jag antar att jag är tillräckligt kompetent för det här uppdraget!
 
Jag skojar bara! Mina kollegor behöver inte börja oroa sig över att jag verkligen utför dessa spännande statistiska undersökningar hehehe :D Det skulle dessutom vara rätt så svårt att genomföra detta projekt eftersom det finns toaletter även på andra ställen på jobbet än nära mig. I så fall skulle jag även behöva installera videokameror vid ingångarna till dom andra toaletterna (INTE inuti toaletterna - så pervers är jag trots allt inte!). Att sedan gå igenom alla videoinspelningarna o. s. v. skulle ta LÅNG tid att jag inte alls skulle hinna med mina vanliga arbetsuppgifter! EN MISSION IMPOSSIBLE alltså! Om chefen inte beordrar mig att utföra uppdraget kommer jag INTE att genomföra detta!
 
Jag tänker tyvärr ganska mycket på bajs eftersom jag lider av koprofobi, jag har aldrig riktigt accepterat att jag SJÄLV måste bajsa och tycker att det verkligen är VIDRIGT och SKITÄCKLIGT! Jag tycker att det är helt okej att småbarn och djur måste bajsa men har stora svårigheter med att acceptera att större barn och vuxna måste också göra det. Har själv lidit av detta sedan 10 års åldern och tydligen har ett av mina barn ärvt denna så spännande och relativt ovanliga fobi (har by the way aldrig berättat om min fobi för mina barn). Jag tycker exempelvis inte att det är attraktivt med en snygg killes rumpa.
 
Detta har tyvärr vissa konsekvenser i vardagslivet (förutom det faktum att jag allra helst vill bajsa hemma). När jag ser en SNYGG RUMPA så tänker jag tyvärr BARA på bajs och tycker inte alls att rumpan i fråga på något sett är attraktiv - så himla tragiskt - eller hur?! Jag tänker även på bajs när jag ser fula eller mediokra rumpot, d. v. s. att jag ALLTID tänker på bajs när jag ser en rumpa överhuvudtaget, oavsett om rumpan är snygg eller inte! Jag har även skitsvårt att föreställa mig att även andra människor måste bajsa och I SYNNERHET att kungafamiljen OCKSÅ måste göra det! Jag har skrivit något spännande inlägg om bajs sedan tidigare, kommer tyvärr inte ihåg NÄR! Ni kanske hittar det inläggen bland dom gamla inläggen om ni är bajsintresserade - den som letar finner!
 
Önskar er en så bajsfri helg som möjligt!

Kommentera inlägget här :