Allhelgonadagen

Det var en härlig Halloween kväll, roligt att man fortfarande har ett barn som är litet och barnsligt😊 Får skaffa fler hundar och kanske även katter när även hon blivit stor 😉 Man måste ju börja förbereda sig inför framtiden som en galen gammal tant med 39 katter och 23 hundar!
 
Så här såg min dotter ut igår kväll:
 
 
Liten men gnagande god 😊 Hon är så söt eftersom hon är så himla liten till växten (skönt för mamma för att jag kan ju föreställa mig att hon är yngre än hon egentligen är 😉). 
 
En fin pumpa hade vi med:
 
 
Och ikväll ska vi tänka på våra nära och kära som finns på andra sidan ❤️ Tyvärr finns "mina gravar" i Finland men jag får tänka på mina anhöriga och tända några ljus här hemma i stället, lyssna på Albinonis Adagio och få några tårar i ögonen...
 
Kram 💙

Kommentera inlägget här :