Tips för pryda toabesökare

Koprofobi betyder en överdriven rädsla för avföring. Jag tror inte att jag lider av detta eftersom har inte haft några problem med att varken byta böjor eller att ta hand om hundbajspåsar... Jag har dock alltid haft svårt att föreställa mig att alla människor måste bajsa, t.o.m. kungligheter och kändisar! Tänk att alla måste göra någonting så vidrigt! Nästan lika svårt är det att föreställa sig att tråkiga, gamla par har sex (mina föräldrar är döda så jag plågas inte av den tanken).

Jag tror att dom flesta föredrar att uträtta sina större behov i toaletten hemma (jag hör till den lite blyga och pryda gruppen). Ibland måste man tyvärr utnyttja offentliga toaletter eller gå på toa på jobbet eller hos en kompis.

Jag har tagit fram några användbara tips för oss som tycker att det är lite skämmigt med toabesök.

Du kan sätta på vattenkranen om du t.o.m. skämms för kissljudet. Lägg lite toapapper i toastolen om du ska bajsa så att den eventuella plumpsljudet inte hörs. Akta dig för att inte ha så mycket toapapper i så att det blir stopp i toan (skitpinsamt, påminner mig om den fruktansvärda scenen i filmen Dum och dummare...). Det är bäst att spola bajset så fort som möjligt. Du kan spola flera gånger om det går åt mycket papper för att undvika stopp-i-toalettenkatastrofen. Spraya med doftspray om det finns. Tändstickor är också bra men för avslöjande...då kan man gissa att du gjort något så otäckt som att bajsa. Om det inte finns en doftspray på toan löddra så mycket med tvålen som möjligt och försök få tvåldoften att sprida sig på toan. Om det finns desinfieringsmedel löddra med den med, ännu effektivare... Försök för säkerhets skull försvinna så snabbt som möjligt från brottsplatsen. Om det finns någon i kö och det fortfarande luktar skit, säger du bara "Usch, någon måste ha förgiftat toaletten" med en oskyldig nonchalant min och trippar iväg.

Pruttar är också pinsamma. Jag glömmer aldrig när jag som blyg 16-åring var på en dejt med en kille jag var jättekär i... Jag hade ont i magen hela kvällen p.g.a. nervösitet men höll pruttarna inne jätteduktigt. När vi skrattade på vägen hem gjorde jag helt plötsligt en brakfis. Vi blev båda två knäpptysta, mina kinder brände och jag ville bara sjunka under jorden eller döda mig själv... Hahaha, nu kan jag skratta åt detta :) Killen ville dessutom träffa mig även incidenten... han kanske tyckte att det är naturligt med pruttar ;)

Kommentera inlägget här :