Män är från mars kvinnor är från Venus

Ikväll tänkte jag komma med lite tips om hur man ska kunna pigga upp sitt förhållande och sitt samliv! Detta är resultat av åratals forskning i olika sammanhang och handlar absolut inte om mitt eget förhållande. Jag har genomfört kvalitativa studier i bl.a. tjejfester och mammagrupper under årens lopp och har även läst en hel del litteratur inom området. Synvinkeln kommer att vara ett heterosexuellt monogamt förhållande eftersom jag inte har så mycket erfarenhet av något annat.
 
Skaffa inga barn om du vill bibehålla romantiken och passionen i ditt förhållande!!! (Jorden är dessutom redan överbefolkad.) Om det är halvdött redan innan så kommer barnet definitivt att döda det som finns kvar! Även om ni slafsat som djur i sänghalmen innan så kommer det aldrig mer ske på samma spontana djuriska sättet när barnet väl är född. Det märks i synnerhet under det första året efter barnets födelse då kvinnan i förhållandet förvandlas till en diande mjölkmaskin med eventuellt så där 50 stygn i underlivet som inte förbättrar det hela. Det värsta en man kan göra då är att tafsa på dom mjölkstinna tuttarna, dom är helt enkelt ämnade enbart och bara för bebisen!
 
Barnet kommer att förstöra samlivet dom följande 18 åren och även efter det om ungen vägrar att flytta hemifrån. Det värsta med tonåringarna är att dom är vakna nästan alltid när du själv är vaken. På morgonen sover dom ju om dom kan men då är dom mindre barnen vakna... Det går ju faktiskt att låsa in sig på toaletten och ta en snabbis där vilket mannen i förhållandet lär uppskatta. Tyvärr har Guden skapat oss lite olika och vissa saker är helt enkelt lite enklare för herrarna. Ännu en till orättvisa här i världen - Guden måste vara en mansgris!!! Även att pinka utomhus (eller exempelvis från en båt) är så mycket lättare för männen! Känner mig riktigt syr över dessa orättvisor!!! Ska ta mig F-N skaffa en sådan där pee-wee eller vad det nu heter till nästa sommar!
 
Använd din fantasi! Du kan ha ett givande och helt fantastiskt samliv med en och samma person i minst 40 år om du har livlig fantasi och utnyttjar din kreativitet! Det är ju du själv som helt och hållet sätter gränserna! Hitta på nya spännande grejer tillsammans eller om ni är lite blyga och pryda kan ni göra som vanligt men föreställa er någonting helt annat båda två! Det kan ju pigga upp förhållandet om båda två t.ex. föreställer sig att Lady Gaga är med i sängen. Hmmm... låter lite scary, inget som jag skulle vilja föreställa mig även om jag gillade hennes konsert i Globen, men ni förstår väl vad jag menar ;) Tanken på t.ex. Angelina Jolie och Brad Pitt känns lite mer behaglig fast dom är nog lite scary dom med...
 
Beställ spännande grejer från nätet! OBS! Om du hämtar flera paket från Posten samtidigt försök att ge rätt paket till rätt person! Det kan behövas åratals terapi om man råkar få en dildo i stället för en ny datormus av sin mamma som hämtat några paket från Posten... Någon som jag känner har tydligen råkat göra så ;)
 
Jag ska ge fler tips inom kort! Under tiden kan ni läsa boken "Män är från Mars kvinnor är från Venus" av John Gray, en klassiker. Tydligen är män som gummiband och talar skilda språk från oss kvinnor. Har inte orkat läsa hela boken än så jag har inte riktigt fattat poängen än. Vet sedan tidigare att männen håller på med revirpissandet på ett annat sätt än vi kvinnor och har starkare hierarkier sinsemellan. Jag har även en fortsättningsdel på boken som handlar om samlivet. Ska bara läsa boken innan jag kommer med fler tips!
 
Ni får gärna komma med era egna tips och erfarenheter inom området. Ha det gott!
 
 

Kommentera inlägget här :